29 Temmuz 2017 Cumartesi

BEN // Abdurrahim Karakoç

BEN

Ben karlı dağların deli rüzgârı

Ben tozlu yolların demirbaşıyım

Ben suyu kurumuş sevgi pınarı

Ben toprak bekçisi, mezar taşıyım

 

Ben hep yıllar yılı kanayan yara

Ben fikir sürüsün yitiren çoban

Ben hayal peşinde çarıksız taban

Ben gurbet ağzında bulgur aşıyım

 

Ben çürük bir gemi aşk denizinde

Ben yağmur damlası dostun izinde

Ben yanıp kül oldum aşkın közünde

Ben karasevdanın dert yoldaşıyım

 

Ben koyu düşmanım yersiz gülüşe

Ben düşüvermişim bitmez bir düşe

Ben bıldır ağlarım bu yıl ölmüşe

Ben bensiz duygunun ilk savaşıyım

 

Ben gönlü aklına uymayan deli

Ben az düşünceden doymayan deli

Ben beni ben diye saymayan deli

Bırakın ben benden uzaklaşıyorum.    Abdurrahim Karakoç

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İMAN - İTAAT

İMAN- İTAAT Bizler bazı şeyleri ya yanlış anlıyoruz yada işimize öyle geliyor o şekilde kullanıyor, davranıyor , savunuyoruz. Alla...