17 Kasım 2017 Cuma

ZAMANIN EŞİĞİNDE

ZAMANIN EŞİĞİNDE
Avuçlarımdan rüzgârda savrulan,
Kum taneleri misali akıp giden zaman...
Düşünüyorum bugün neler yaptım diye
Hakkını verebildim mi geçen zamanın

Derken yağmur vuruyor pencereme
Ve ben pencereyi açıyorum
Toprağın kokusunu çekiyorum içime.
Aldığım kokuyla mest olup,

Rabbime şükrediyorum verdiği sayısız nimetlere...
Akşam olmuş, ne de çabuk geçmiş zaman...
Havanın karardığını fark ediyorum
Birden ezan sedaları yankılanıyor semada ve yüreğimde

İliklerime kadar zamana manasını veren çağrıyla ürperiyorum...
Şimdi daha iyi anlıyorum kıymetini zaman.
Yaptıklarımız kadar varsın,
Yaşadıklarımız kadar değerli…

Sevde Nur Özkan
Diyanet  AİLE 2015 OCAK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İMAN - İTAAT

İMAN- İTAAT Bizler bazı şeyleri ya yanlış anlıyoruz yada işimize öyle geliyor o şekilde kullanıyor, davranıyor , savunuyoruz. Alla...