14 Haziran 2017 Çarşamba

İLAHİ // YUNUS EMRE

İLAHİ // YUNUS EMRE

İLAHİ

 

1. Gönlüm düşdi bir sevdâya

Gel gör beni ışk n’eyledi

Başumı virdüm gavgâya

Gel gör beni ışk n’eyledi


 

2. Ben yürürem yana yana

Işk boyadı beni kana

Ne âkilem ne divâne

Gel gör beni ışk n’eyledi


 

3. Ben yürürem ilden ile

Dost soraram dilden dile

Gurbetde hâlüm kim bile

Gel gör beni ışk n’eyledi


 

4. Benzüm sarı gözlerüm yaş

Bagrum pâre yüregüm baş

Hâlüm bilen dertlü kardaş

Gel gör beni ışk n’eyledi


 

5. Gurbet ilinde yürürem

Dostı düşümde görürem

Uyanup Mecnûn oluram

Gel gör beni ışk n’eyledi


 

6. Gâh tozaram yirler gibi

Gâh eserem yeller gibi

Gâh çaglaram seller gibi

Gel gör beni ışk n’eyledi


 

7. Akar sulayın çaglaram

Dertlü cigerüm taglaram

Şeyhüm anuban aglaram

Gel gör beni ışk n’eyledi


 

8. Yâ elüm al kaldur beni

Yâ asluna irdür beni

Çok aglatdun güldür beni

Gel gör beni ışk n’eyledi


 

9. Ben Yûnus-ı bî-çâreyem

Başdan ayaga yareyem

Dost elinde âvâreyem

Gel gör beni ışk n’eyledi


 

Yunus Emre

Yunus Emre Dîvânı


hzl.: Dr. Mustafa Tatçı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İMAN - İTAAT

İMAN- İTAAT Bizler bazı şeyleri ya yanlış anlıyoruz yada işimize öyle geliyor o şekilde kullanıyor, davranıyor , savunuyoruz. Alla...