21 Temmuz 2017 Cuma

ALA GÖZLÜM BEN BU ELDEN GİDERSEM // Karac’oğlan

ALA GÖZLÜM BEN BU ELDEN GİDERSEM



Ala gözlüm ben bu elden gidersem


Zülfü perişanım kal melûl melûl


Kerem et, aklından çıkarma beni


Ağla gözyaşını, sil melûl melül
 


Elvan çiçekleri takma başına


Kudret kalemini çekme kaşına


Beni ağlatırsan doyma yaşına


Ağla göz yaşını sil melûl melül
 


Yeter ey sevdiğim sen seni düzet


Karaları bağla beyazı çöz at


O nazik ellerin bir daha uzat


Ayrılık şerbetin ver melûl melül

 
 



Karac’oğlan der ki aslı ölünce


 
Bende güzel sevdim kendi halimce


Varıp gurbet ele vasıl olunca

Dostlardan haberim al melûl melûl



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İMAN - İTAAT

İMAN- İTAAT Bizler bazı şeyleri ya yanlış anlıyoruz yada işimize öyle geliyor o şekilde kullanıyor, davranıyor , savunuyoruz. Alla...