20 Temmuz 2017 Perşembe

İSTİYORUM (// BEHÇET KEMAL ÇAĞLAR

İSTİYORUM





Bir çiçek istiyorum, ben bakmadan solacak;


Bir kanat istiyorum, beni yerden alacak;


Bir güneş istiyorum, gece bende kalacak...


Bir mermer istiyorum, arzumca oymak için;


Bir kadın istiyorum, ruhunu soymak için;


Bir çift diz istiyorum, başımı koymak için...
 




 





Bir zincir istiyorum, hırsımı bağlayacak;


Bir yangın istiyorum, ruhumu dağlayacak;


Bir ana istiyorum, başımda ağlayacak...


Bir bilinmez kaleyi fethetmek tek başına,


Vurulup düşmek birden son burcun son taşına;


Uzanan bir çift dudak gözlerimin yaşına...


Bir ilham istiyorum, bir gün vahye erecek,


Bir çift göz istiyorum, can evimi görecek;


Bir sevgi istiyorum, ömürlerce sürecek...


Bir mihrap istiyorum, önünde diz çökmeğe;


Biraz yer istiyorum yoldan, fidan dikmeğe;


Ve tohum istiyorum, boş tarlamı ekmeğe...


Bir yapı, temeline elimle taş koyacak;


Bir sevgili, her derdin gözüne yaş koyacak;

Bir iman istiyorum uğruna baş koyacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İMAN - İTAAT

İMAN- İTAAT Bizler bazı şeyleri ya yanlış anlıyoruz yada işimize öyle geliyor o şekilde kullanıyor, davranıyor , savunuyoruz. Alla...